»Delo klicnega centra ocenjuje kot dobro.«
»Sama prihajam iz popolnoma drugačnega delovnega okolja, sem zdravnica na infekcijski kliniki. Na začetku sem prostovoljno na center prišla za štiri ure, za spodbudo in pomoč svojim študentom iz medicinske fakultete, zagrabila me je ta energija in poslanstvo klicnega centra, tako da, kot vidite, sem tam ostala do danes.«
»Do 13. ure so opravili skoraj vsa epidemiološka poizvedovanja včerajšnjih potrjenih okužb, ostalo jih je zgolj pet.«
»Ta številka je namenjena za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru ter o kaznivih dejanjih. Zato pozdravljamo pobudo, da je bil ustanovljen klicni center s številko 080 14 04, kamor se lahko ljudje obrnejo za dodatne informacije glede novega koronavirusa.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
»Uslužbenci klicnega centra so izvajali neke vrste nepremičninsko prevaro in neke vrste telefonsko izsiljevanje.«
»Pri teh klicnih centrih smo tudi vpoklicali nekdanje uslužbence, sedanje upokojence, da bi v tem vmesnem obdobju pogodbeno sodelovali s temi klicnimi centri, ker imajo znanje.«
»Najdaljši pogovor je bil 1 uro in 47 minut, povprečno so dolgi od 3 do 4 minute.«
»Krizni klicni center, ki nepretrgoma deluje že 75 dni, je opravil veliko delo v boju zoper neresnične, slabe in zavajajoče informacije, ki so krožile.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju